Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Вікторійська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 21046242) був реорганізований і увійшов до складу Пирятинської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

інформація про зміни тарифів

                                                            

                                                                                                                                                       ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                             Директор КП «Вікторійське джерело»

                                                                                                                ___________ Д.А. Пляха

                                                                                                                «_____»___________20___р.

 

Виробництво та обсяги надання послуг  з централізованого водопостачання  на 2018 рік

Назва показника

Одиниця
 виміру

План

2018  рік

  1. Водопостачання

 

 

Підйом води

тис. м3

29,080

Витрати води на технологічні та власні потреби

тис. м3

6,001

Подача води в мережу, у т.ч.:

тис. м3

23,079

отриманої зі сторони

тис. м3

-

Витоки та не облікована вода

тис. м3

-

Реалізація води, у тому числі:

тис. м3

23,079

населенню всього, у т.ч.:

тис. м3

22,406

населенню без приладів обліку

тис. м3

12,115

населенню з приладами обліку

тис. м3

10,291

бюджетними установами

тис. м3

0,529

Іншим

тис. м3

0,144

Втрати, витоки та не облікована вода (% від піднятої)

%

-

Кількість споживачів, які отримують послуги водопостачання, всього

 

 

населення всього, у т.ч.:

мешканець

721

населення без приладів обліку

мешканець

269

населення з приладами обліку

мешканець

452

бюджетні установи

мешканець

2

Інші

мешканець

1

Середня норма споживання води одним споживачем по нормативах

м3/місяць

3,8

Середнє споживання води одним споживачем при наявності приладів обліку

м3/місяць

1,9

Техніко-економічне обґрунтування статтей витрат по наданню послуг з централізованого водопостачання

  1. Прямі матеріальні витрати :

  2.  Електроенергія 

Річні  витрати  електричної  енергії  на підйом і подачу

питної,  технічної або  стічної  води  насосними  агрегатами  всіх

призначень (W ) визначаються за формулою

             н

       W  = (гама * Q   * H) / (ета  * ета  * 102 * 3600),

        н            пл            н      п

                            кВт.год,                          (2)

     де гама  =  1000-1016  кг/куб.м  -  питома  вага  рідини,  що

перекачується (за даними аналізу);

     Q   - запланований на  розрахунковий  рік  об'єм  перекачаної

      пл рідини, куб.м;

     Н - розрахунковий напір під час роботи насоса, м;

     ета  - коефіцієнт корисної  дії  (ККД)  насоса  (береться  за

        н паспортними даними або за додатком 1);

     ета  - ККД електродвигуна (береться за паспортними даними або

        п за додатком 3);

     102 - коефіцієнт перерахунку потужності насосних агрегатів  з кг.м/с в кВт.

     ККД насосів (ета ) визначається за формулою

                     н

                  ета  = ета  - ета   - ета   ,                (3)

                     н      п      кр      нап

     де ета  - паспортний ККД насоса;

           п

     ета   -  зниження   ККД   після   проведення   більше   трьох

        кр

капітальних ремонтів (по 1,5% зниження на кожен наступний ремонт);

     ета    - зниження ККД унаслідок напрацювання після останнього

        нап

капітального ремонту.

На балансі підприємства знаходиться дві свердловини : свердловина №1 та свердловина №2. Одна з яких резервна.

У свердловинах встановлені насоси марки ЕЦВ 6-16-140. з електродвигуном потужністю 11,0 кВт.год.

Запланований обсяг підйому та перекачки води у рік становить 29080 куб.м.

     Розрахунковий напір під час роботи насоса марки ЕЦВ 6-16-140  становить 140м. згідно додатку №3 до розділу 3 Методики розрахунку норм питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів на підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства України. 

     ККД насоса ЕЦВ 6-16-140 згідно вищевказаного додатку №3 становить 71%.

     ККД електродвигуна насоса ЕЦВ 6-16-140 становить 88%.

     Капітальний ремонт насосів проводився в кількості 5-ти разів.

     ККД насоса ЕЦВ 6-16-140 з урахуванням проведення 5-ти капітальних ремонтів становитиме :

      71% - 3% = 68%.

     Річна витрата електричної енергії на підйом і подачу води становитиме :

    WH = (1000 *29080 * 140 ) / (0,68 * 0,88 * 102 * 3600) = 4071200000/219732,48 = 18 528 кВт.год.

      Ціна за 1кВт.год електроенергії відповідно до постанов НКРЕКП від 13.06.2016р.№ 1129  "Про затвердження Порядку ринкового формування роздрібних тарифів на електричну енергію, що відпускається споживачам",  від 24.04.2017р.№ 538 "Про ринкове формування роздрібних  тарифів  на  електричну енергію, що відпускається для кожного класу споживачів, крім населення, на території  України" з 1 березня 2018 року становить  2,56547 грн. з ПДВ.

Витрати на електроенергію в рік становитимуть : 18 528 * 2,56547 = 47 533,03 грн. з ПДВ.

1.2. Інші прямі матеріальні витрати (матеріали та запчастини).

№ п/п

Об’єкт ремонтних робіт

Найменування ремонтних робіт

Матеріали та послуги на проведення ремонтних робіт            

Одиниця виміру

Кількість

Ціна , грн, з ПДВ

Сума, грн, з ПДВ

с. Вікторія

1

Водопровідна мережа

с. Вікторія

Дрібний поточний ремонт водопровідної мережі, ліквідація поривів

Труба водопровідна поліетиленова Ø90

м

10

117,00

1170,00

Унідельта Ø90

шт

5

450,00

2250,00

Задвижка Ø100

шт

1

2500,00

2500,00

Хомут врізка 110х1/2

шт

5

120,00

600,00

Послуги екскаватора

год

16

400,00

6400,00

Фума

шт

2

35,00

70,00

 

 

 

 

 

12990,00

2

Свердловина  №2

Ремонт насоса ЕЦВ-6-16-140

Послуги ремонту

шт

1

5000,00

5000,00

Ремонт автоматики безпеки

Магнітопускач 25А

шт

1

800,00

800,00

Автомат виключатель 32А

шт

1

250,00

250,00

Ремонт вежі

Електроди (2,5кг)

пач

1

145,00

145,00

Болт метричний 12*60

шт

40

5,00

200,00

Гайка шестигранна М12

шт

40

1,50

60,00

Цемент Ш-400 (25кг)

шт

2

60,00

120,00

Круг відрізний по металу 180*22

шт

10

30,00

300,00

 

 

 

 

 

6 875,00

3

Свердловина  №1

Ремонт насоса ЕЦВ-6-16-140

Послуги ремонту

шт

1

5000,00

5000,00

Ремонт автоматики безпеки

Магнітопускач 25А

шт

1

800,00

800,00

Автомат виключатель 32А

шт

1

250,00

250,00

Ремонт вежі

Електроди (2,5кг)

пач

1

145,00

145,00

Болт метричний 12*60

шт

40

5,00

200,00

Гайка шестигранна М12

шт

40

1,50

60,00

Цемент Ш-400 (25кг)

шт

2

60,00

120,00

Круг відрізний по металу 180*22

шт

10

30,00

300,00

 

 

 

 

 

 

 

6 875,00

Всього :

 

 

 

26 740,00

 

Витрати на матеріали та запчастини, послуги з ремонту по водопостачанню становлять              26 740,00 грн. з ПДВ.

 

Всього по прямим матеріальним витратам з централізованого водопостачання47 533,03 +              26 740,00  = 74 273,03 грн. з ПДВ.

2. Прямі витрати з оплати праці.

2.1. Основна заробітна плата виробничого персоналу.

Слюсар-ремонтник :

Погодинна тарифна ставка – 22,41 грн.

Середньомісячна норма тривалості робочого часу на рік – 125 год.

Витрати по основній заробітній платі слюсаря-ремонтника : 22,41 грн. * 125год * 12 міс = 33 615,00 грн.

Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування :

Погодинна тарифна ставка – 23,56 грн.

Середньомісячна норма тривалості робочого часу на рік – 42 год.

Витрати по основній заробітній платі електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування  : 23,56 грн. * 42 год * 12 міс = 11 874,24 грн.

Контролер водопровідного господарства :

Посадовий оклад – 3723,00 грн. на місяць.

Кількість штатних одниць – 0,5.

Витрати по основній заробітній платі контролера водопровідного господарства : 0,5чол * 3723,00грн. * 12 міс = 22 338,00 грн.

Всього по основній заробітній платі виробничого персоналу : 33 615,00  + 11 874,24  22 338,00  =  67 827,24 грн.

Всього по прямим витратам з оплати праці : 67 827,24 грн.

3. Інші прямі витрати.

3.1.  Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників.

Єдиний внесок – 22,00 % - згідно розділу 2 Прикінцевих положень Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення  збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році у частині зміни статті 8 частини 5 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування"

Основна  заробітна плата виробничого персоналу становить  67 827,24 грн.

Витрати на внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування становитимуть :

 67 827,24 * 22,00% = 14 921,99 грн.

Всього по іншим прямим витратам :  14 921,99 грн.

Всього по прямих виробничих витратах з централізованого водопостачання :                                 74 273,03 + 67 827,24  + 14 921,99  = 157 022,26 грн. з ПДВ.

4. Загальновиробничі витрати.

Підприємство надає два види комунальних послуг : централізоване водопостачання та централізоване водовідведення.

Коефіцієнт розподілу загальновиробничих витрат між видами комунальних послуг, що надає підприємство становить 157 022,26 грн./ 181 304,21  грн. = 0,866 . (157 022,26 грн. – прямі витрати на послуги централізованого водопостачання, що надає підприємство;  181 304,21  грн. – прямі витрати по всих комунальних послугах, що надає підприємство).

4.1.  Дослідження води.

4.1.1. Бактеріологічний аналіз води питної.

Кількість проб із однієї свердловини – 1шт.

Кількість проб із водопровідної мережі – 1шт.

Кількість свердловин – 1 шт.

Водопровідна мережа – 1 шт.

Вартість проведення аналізу з однієї проби = 138,24 грн. без ПДВ.

Періодичність проведення аналізу : 4 рази в рік (раз в квартал).

Витрата в рік на бактеріологічний аналіз води питної становитиме : 2*1*138,24*4 = 1 105,92 грн. без ПДВ, або 1 327,10 грн. з ПДВ.

4.1.2 Короткий хімічний аналіз води питної.

Кількість проб із однієї свердловини – 1шт.

Кількість проб із водопровідної мережі – 1шт.

Кількість свердловин – 1 шт.

Водопровідна мережа – 1 шт.

Вартість проведення аналізу з однієї проби = 143,23 грн. без ПДВ.

Періодичність проведення аналізу : 4 рази в рік (раз в квартал).

Витрата в рік на короткий хімічний аналіз води питної становитиме : 2*1*143,23*4 = 1 145,84 грнбез ПДВ. або 1375,01 грн. з ПДВ.

Всього по дослідженню води на послуги централізованого водопостачання в рік  : 1327,10 + 1375,01 = 2 702,11 грн. з ПДВ.

4.2. Витрати на придбання ПММ автомобіля загальновиробничого призначення :

Плануєме середньомісячне використання ПММ автомобілем в місяць становитиме 50л. для під'їзду до виробничого об'єкту та інших господарських цілей.

Ціна палива А -92 станом на 07.03.2018р. – 30,95 грн. за 1л., в т.ч. ПДВ.

Витрати на придбання ПММ в рік по всьому підприємству становитимуть  : 50л. * 30,95 грн.* 12 міс = 18 570,00 грн. з ПДВ.

Витрати на придбання ПММ в рік на послуги централізованого водопостачання становитимуть: 18 570,00грн. * 0,866 = 16 081,62 грн. з ПДВ.

4.3. Оренда автомобіля загальновиробничого призначення :

Оренда автомобіля в місяць – 50,00 грн. без ПДВ (згідно договору).

Витрати на оренду автомобіля в рік по підприємству становитимуть : 50,00 грн. * 12міс = 600,00 грн. без ПДВ.

Витрати на оренду автомобіля в рік на послуги централізованого водопостачання становитимуть: 600,00грн. * 0,866 = 519,60 грн. без ПДВ.

4.4. Витрати на придбання спецодягу, мийних засобів, взуття, обмундирування і т.д.

Згідно наказу №169 від 12.10.2009р. «Про затвердження норм безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам водного господарства» передбачені для таких категорії професій працівників наступні засоби захисту :

п/п

Професія

Засоби індивідуального захисту

Термін

носіння, міс

Кількість

Ціна за одиницю, грн. з ПДВ

Витрата на рік, грн.

 

 

1

 

 

Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування

 

 

Костюм бавовняний

Черевики шкіряні

Рукавиці діелектричні

Колоші діелектричні

Рукавиці комбіновані

Пояс запобіжний

Куртка на утепленій підкладці

Всього

12

24

36

36

3

36

36

1

1

1

1

1

1

1

 

 

189,00

260,70

88,00

480,00

20,00

320,00

450,00

 

 

189,00

260,70

29,33

160,00

80,00

106,67

150,00

 

975,70

 

2

 

Слюсар-ремонтник

 

Костюм бавовняний

Берет бавовняний

Черевики шкіряні

Рукавиці комбіновані

Окуляри захисні

Куртка на утепленій підкладці

Всього

12

12

12

2

36

36

 

1

1

1

1

1

1

 

 

189,00

80,00

260,70

20,00

30,00

   450,00

 

189,00

80,00

260,70

120,00

10,00

150,00

 

809,70

 

Витрати на придбання спецодягу, мийних засобів, взуття, обмундирування в рік становитимуть : 975,70 + 809,70 = 1785,40 грн. з ПДВ.

4.5. Витрати на повірку лічильників обліку електроенергії та води.

Періодичність проведення повірки лічильника обліку води – раз у 3 роки.

Періодичність проведення повірки лічильника обліку електроенергії – раз у 4 роки.

Вартість повірки лічильників обліку води :

Водолічильник Ду-80– 1210,02 грн.з ПДВ.

Кількість лічильників обліку води – 2 шт., в тому  числі :

Водолічильник Ду-80– 2 шт;

Витрати на повірку лічильників обліку води у рік становитимуть : 2*1210,02 = 2420,04 грн./3 роки =806,68 грн.

Вартість повірки лічильника обліку електроенергії – 348,00 грн. з ПДВ.

Кількість лічильників обліку електроенергії – 2 шт.

Витрати на повірку лічильників обліку електроенергії у рік становитимуть : (2 * 348,00)/4 = 174,00 грн.

Всього витрати на повірку лічильників обліку електроенергії та води на водопостачання в рік становитимуть : 806,68 + 174,00 = 980,68 грн. з ПДВ.

4.6. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення.

Сума амортизації основних засобів виробничого призначення підприємства становить 389,16 грн. на рік.

На послугу централізованого водопостачання сума амортизації в рік на дані основні засоби становитиме : 389,16 х 0,800 = 311,33 грн.

Всього загальновиробничих витрат з централізованого водопостачання :

2 702,11 + 16 081,62  + 519,60  + 1785,40 + 980,68 + 311,33 = 22 380,74 грн.

Всього виробнича собівартість з централізованого водопостачання : 157 022,26 +  22 380,74   = 179 403,00 грн. з ПДВ.

5. Адміністративні витрати.

Коефіцієнт розподілу адміністративних витрат між видами комунальних послуг, що надає підприємство становить 179 403,00  грн./ 207 172,98 грн. = 0,866 (179 403,00 грн. – виробнича собівартість послуги централізованого водопостачання, що надає підприємство;  207 172,98  грн. – виробнича собівартість по всих комунальних послугах, що надає підприємство).

5.1. Витрати на оплату праці апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу.

Всього по підприємству витрати на оплату праці апарату управління підприємством в рік згідно штатного розпису становитимуть 97 476,00 грн.

Витрати на оплату праці апарату управління підприємством на послуги централізованого водопостачання на рік становитимуть : 97 476,00 грн. * 0,866 = 84 414,22 грн. 

5.2. Відрахування на загальнообов'язкове державне соціальне страхування апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу.

Єдиний внесок – 22,00 % - згідно розділу 2 Прикінцевих положень Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення  збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році у частині зміни статті 8 частини 5 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування"

Витрати на внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування по всих комунальних послугах, що надає підприємство становитимуть :

97 476,00 * 0,22 = 21 444,72 грн.

Витрати на внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в рік  на послуги централізованого водопостачання становитимуть : 21 444,72 грн. * 0,866 = 18 571,13 грн. 

5.3. Витрати на оплату послуг зв'язку (поштовий, телеграфний, телефонний, телефакс тощо).

Плануєме використання коштів на оплату послуг зв'язку в місяць по всьому підприємству становитиме 100,00 грн.

Витрати на оплату послуг зв’язку в рік по всих комунальних послугах становитимуть : 100,00 грн. * 12 міс = 1200,00 грн.

Витрати на оплату послуг зв’язку в рік на послуги централізованого водопостачання становитимуть : 1200,00 * 0,866 = 1039,20 грн.

5.4. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування та інших послуг банків.

Плануєме використання коштів на оплату розрахунково-касового обслуговування та інших послуг банків в місяць загалом по підприємству становитиме 150,00 грн. згідно тарифних планів.

Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування в рік по всих комунальних послугах становитимуть : 250,00 грн. * 12 міс = 3 000,00 грн.

Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування  в рік на послуги централізованого водопостачання становитимуть : 3000,00 * 0,866 = 2598,00 грн.

5.5. Витрати на утримання апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу (службові відрядження, підготовка і перепідготовка кадрів, використання малоцінних і швидкозношуваних предметів, придбання канцелярських товарів, періодичних професійних видань);

5.5.1. Придбання канцелярських товарів.

Плануєме використання коштів на придбання канцелярських товарів по підприємству в місяць становитиме 100,00 грн.

Витрати на придбання канцелярських товарів в рік по всих комунальних послугах становитимуть : 100,00 грн. * 12 міс = 1200,00 грн.

5.5.2. Витрати на службові відрядження.

Плануєма кількість відряджень в рік по підприємству становитиме – 5.

Командировочні витрати на одне службове відрядження становлять 150,00 грн.

Витрати на службові відрядження в рік по всих видах комунальних послуг становитимуть :                   150,00грн. * 5 = 750,00 грн.

Всього по іншим витратам на утримання апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу по всих видах комунальних послуг на рік становитимуть : 1200,00 + 750,00 = 1 950,00 грн.

Витрати на утримання апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу на послуги централізованого водопостачання в рік становитимуть : 1 950,00 грн. * 0,866 = 1688,70 грн.

5.6. Витрати на утримання основних засобів загальногосподарського використання (амортизація, ремонт, оренда, ПММ, комунальні послуги, охорона). 

Послуги по ремонту і обслуговуванню оргтехніки.

Плануєма плата за ремонт та  обслуговування оргтехніки в місяць становитиме 100,00 грн.

Витрати за послуги ремонту та обслуговування оргтехніки в рік по підприємству становитимуть : 100,00 грн. * 12міс = 1200,00 грн.

Амортизація основних засобів загальногосподарського використання у рік становить : 661,92 грн.

Оренда адміністративного приміщення становить 1,00 грн. у рік (згідно договору оренди).

Комунальні послуги.

Опалення.

Зовнішній об´єм приміщення 59,4 куб.м. (19,8 кв.м. х 3,00м).

Питома опалювальна характеристика будівлі для tр.о. = - 30 ºС після1981р. забудови дорівнює 0,42 ккал/(м³.год. ºС) згідно таблиці 2.6. КТМ 204 України 244-94.

Методом інтерполяції визначаємо поправочний коефіцієнт при tр.о.  = -22 ºС (таблиця 2.6 КТМ 204 України 244-94).

         при tр.о.  = - 20 ºС          α = 1,17

         при tр.о.  = - 25 ºС          α = 1,08

Поправка до розрахунку на 1 ºС дорівнює :

(1,17 – 1,08)/5 = 0,018

Коефіцієнт α для tр.о.  = -22 ºС дорівнює

1,17 – (0,018 · 2) = 1,13

Таким чином, qо  для tр.о.  = -22 ºС дорівнює (формула 2.16 КТМ 204 України 244-94) :

0,42 · 1,13 = 0,475 ккал/(м³.год. ºС);

Середня температура внутрішнього повітря становить +18 ºС.

Середня температура зовнішнього повітря для Полтавської області на опалювальний період становить   -0,7 ºС. (ДБН- кліматологія).

Тривалість опалювального періоду становить 180 діб.

Таким чином витрата тепла на опалювальний період для даного приміщення становитиме :

                        рік                                                               - 6

                    Qо = 59,4 · 0,475 · (20 – (-0,7)) · 180 · 24 · 10  = 2,279 Гкал.

Середня витрата газу котлами на 1 Гкал становить 133 куб.м.

Всього витрата газу на опалювальний період для даного приміщення становитиме : 2,279 куб.м. х 133куб.м./Гкал = 303 куб.м.

Ціна газу для бюджетних установ з урахуванням транспортування, розподілу та ПДВ становить 10 367,88 грн. за 1 тис. куб.м.

Витрата коштів на опалення даного приміщення у рік становитиме : 10 367,88 грн./1000 куб.м. * 303 куб.м. = 3141,47 грн. з ПДВ.

Освітлення.

Плануєма кількість використання електроенергії у місяць на адміністративне приміщення становить 20 кВт.год.

Вартість електроенергії - 2,56547 грн. з ПДВ.

Витрата коштів на освітлення  у рік становитиме : 20кВт.год х 2,56547грн./кВт.год х 12міс = 615,71 грн.

Всього витрати на утримання основних засобів загальногосподарського використання в рік по підприємству становитимуть : 1200,00 + 661,92 + 1,00 + 3141,47 + 615,71 = 5620,10 грн.

Витрати на утримання основних засобів загальногосподарського використання в рік на послуги централізованого водопостачання становитимуть : 5620,10 грн. * 0,866 = 4867,01 грн.

Всього адміністративні витрати на послуги централізованого водопостачання становитимуть :                                               

84 414,22  +  18 571,13  + 1039,20  + 2598,00  + 1688,70  + 4867,01  = 113 178,26 грн.

6. Інші витрати звичайної діяльності та інші операційні витрати.

6.1. Рентна плата за спеціальне використання води.

Згідно пункту 255.2. за воду, що використовується для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок) рентна плата не справляється.

Збір за спеціальне використання води справляється з витрат води на технологічні та власні потреби.

Осяг витрат води на технологічні та власні потреби на планований період згідно річного плану виробництва та обсягів надання послуг становить 6,001 тис. куб.м.

Ставки збору за спеціальне використання підземних вод для Пирятинського району згідно підпункту 255.5.2. статті 255 ПКУ становить 70,10 грн. за 100 куб.м.

Згідно пункту 255.7. ПКУ до ставок збору житлово-комунальні підприємства застосовують коефіцієнт 0,3.

Рентна плата за спеціальне використання води в рік на послуги водопостачання становитиме :                           6 001/100*70,10*0,3 = 1 262,01 грн.

6.2. Рентна плата за користування надрами.

Обчислення податкових зобов’язань з плати за користування надрами для відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) в межах однієї ділянки надр за податковий (звітний) період обчислюються за такою формулою:

Пзн = Vф х Вкк х Свнз х Кпп,

де Vф - обсяг (кількість) відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) у податковому (звітному) періоді (в одиницях маси або об’єму);

Вкк - вартість одиниці відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), обчислена згідно з пунктом 252.16 цієї статті;

Свнз - величина ставки плати за користування надрами для видобування корисних копалин (у відсотках), встановлена у пункті 252.20 цієї статті;

Кпп - коригуючий коефіцієнт, встановлений у пункті 252.22 цієї статті;

Обсяг видобутих корисних копалин на планований період становить 42600 куб.м.

Вартість видобутої корисної копалини становить 2,57 грн. за 1 куб.м. (61283,03+(18 528 * 2,56547+ 6875+6875)*0,22))/29080 .

Величина ставки плати за користування надрами для прісних підземних вод згідно п. 252.20 ПКУ становить  5% від вартості видобутої корисної копалини.

Коригуючий коефіцієнт для видобутку прісних підземних вод відсутній.

Рентна плата за користування надрами в рік становитиме : 29080х2,57х0,05 = 3736,78 грн.

6.2. Витрати на отримання дозволу на спеціальне водокористування.

Послуги з розробки документів необхідних для отримання дозволу на спеціальне водокористування  становлять 12000,00 грн. згідно комерційної пропозиції підприємства, яке надає такі види послуг.

Дозвіл видається терміном на п’ять років.

Витрати на  отримання дозволу на спеціальне водокористування становитимуть :

12000,00/5 = 2400,00 грн.

Всього інші витрати звичайної діяльності та інші операційні витрати на послуги централізованого водопостачання становитимуть :

1 262,01 + 3736,78 + 2400,00 = 7 398,79 грн.

7. Витрати на збут.

7.1. Витрати на виготовлення розрахункових документів на оплату послуг з водопостачання.

Вартість виготовлення однієї розрахункової книжки – 2,00 грн.

Кількість абонентів – 349 

Витрати на виготовлення розрахункових документів становитимуть : 349 * 2,00 грн. = 698,00 грн.

Всього по витратам на збут : 698,00 грн.

Повна планова собівартість послуг з водопостачання

Повна собівартість = виробнича собівартість + адміністративні витрати + інші витрати звичайної діяльності та інші операційні витрати + витрати на збут

Повна собівартість =   179 403,00  + 113 178,26  + 7 398,79  + 698,00  =  300 678,05 грн.

                 Директор

КП «Вікторійське джерело»                         __________                              Д.А. Пляха

              «___»_____________20___р.

                                                                                                                                                  ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                        Директор КП «Вікторійське джерело»

                                                                                                                ___________ Д.А. Пляха

                                                                                                                «_____»___________20___р.

 

Виробництво та обсяги надання послуг з централізованого водовідведення  на 2018 рік

Назва показника

Одиниця
 виміру

План

2018  рік

Водовідведення

 

 

Перекачка стоків

тис. м3

3,122

Кількість стоків перекачаних споживачам, у т.ч.:

 

 

населенням всього, у т.ч.:

тис. м3

3,122

населенням без приладів обліку

тис. м3

2,641

населенням з приладами обліку

тис. м3

0,481

бюджетними установами

тис. м3

-

Іншими

тис. м3

-

Пропущено стоків через власні  очисні споруди

тис. м3

3,122

Пропущено стоків через  очисні споруди інших суб’єктів господарювання

тис. м3

-

Кількість споживачів, які отримують послуги водовідведення, всього

 

 

населення всього, у т.ч.:

мешканець

110

населення без приладів обліку

мешканець

13

населення з приладами обліку

мешканець

97

бюджетні установи

мешканець

-

Інші

мешканець

-

  

Техніко-економічне обґрунтування статтей витрат по наданню послуг з централізованого водовідведення

1. Прямі матеріальні витрати :

  1. Електроенергія.

Фактичне використання електроенергії за 2013-2017рр. на перекачку стоків становить 10 250 кВт.год. згідно відомостей використання електроенергії за вказаний період. Фактичне середньомісячне використання електроенергії становить 214 кВт.год.   Використання електроенергії на планований рік встановлюємо згідно середньомісячного використання в 2013-2017рр., оскільки нормативні показники відсутні .

Отже витрата електроенергії на послуги водовідведення на планований період (рік) буде становити : 214 кВт.год. х 12 міс = 2568 кВт.год. 

      Ціна за 1кВт.год електроенергії відповідно до постанов НКРЕКП від 13.06.2016р.№ 1129  "Про затвердження Порядку ринкового формування роздрібних тарифів на електричну енергію, що відпускається споживачам",  від 24.04.2017р.№ 538 "Про ринкове формування роздрібних  тарифів  на  електричну енергію, що відпускається для кожного класу споживачів, крім населення, на території  України" з 1 березня 2018 року становить  2,56547 грн. з ПДВ.

Витрати на електроенергію в рік на послуги водовідведення становитимуть : 2 568 * 2,56547 = 6 588,13 грн. з ПДВ.

1.2. Інші прямі матеріальні витрати (матеріали та запчастини).

№ п/п

Об’єкт ремонтних робіт

Найменування ремонтних робіт

Матеріали та послуги на проведення ремонтних робіт            

Одиниця виміру

Кількість

Ціна , грн, з ПДВ

Сума, грн, з ПДВ

1

Каналізаційна мережа с. Вікторія

Часткова заміна каналізаційної мережі в кількості 10м

Труба Ø110 3м

шт

3

150,00

450,00

Труба Ø110 1м

шт

1

50,00

50,00

Коліно Ø110х67º

шт

1

25,00

25,00

Муфта Ø110х110

шт

2

26,00

52,00

Зачистка каналізаційної мережі

Трос Ø20 10м

шт

1

150,00

150,00

 

 

 

 

 

727,00

2

Каналізаційно-насосна станція

 

Ремонт автоматики безпеки

Магнітопускач 100А

шт

1

1500,00

1500,00

Автомат виключатель 100А

шт

1

485,00

485,00

Лампочка 100W

шт

10

10,00

100,00

 

 

 

 

 

2085,00

Всього :

 

 

 

2812,00

Витрати на матеріали та запчастини по водовідведенню становлять 2812,00 грн. з ПДВ.

Всього по прямим матеріальним витратам з централізованого водовідведення : 6 588,13 + 2812,00 = 9 400,13 грн. з ПДВ.

2. Прямі витрати з оплати праці.

2.1. Основна заробітна плата виробничого персоналу.

Машиністи КНС :

Погодинна тарифна ставка : 22,41 грн.

Середньомісячна норма тривалості робочого часу на рік – 42 год.

Основна заробітна плата : 22,41 грн * 42год * 12 міс = 11 294,64грн.

Всього по основній з/п машиністів КНС : 11 294,64  грн.

2.2. Додаткова заробітна плата виробничого персоналу.

Доплата за шкідливі умови праці (8%) : 22,41грн * 42год * 0,08 * 12 міс = 903,57 грн

Всього по додатковій з/п машиніста КНС II-го розряду : 903,57 грн.

Всього по додатковій заробітній платі виробничого персоналу : 903,57 грн.

Всього по прямим витратам з оплати праці : 11 294,64 + 903,57  = 12 198,21 грн.

3. Інші прямі витрати.

3.1. Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників.

Єдиний внесок – 22,00 % - згідно розділу 2 Прикінцевих положень Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення  збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році у частині зміни статті 8 частини 5 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування"

Основна та додаткова  заробітна плата виробничого персоналу становить  24 396,42 грн.

Витрати на внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування становитимуть :

 12 198,21 * 0,22 = 2 683,61 грн.

Всього по прямих виробничих витратах з централізованого водовідведення                                                     9 400,13 + 12 198,21  +  2 683,61  = 24 281,95 грн. з ПДВ.

4. Загальновиробничі витрати.

Підприємство надає два види комунальних послуг : централізоване водопостачання та централізоване водовідведення.

Коефіцієнт розподілу загальновиробничих витрат між видами комунальних послуг, що надає підприємство становить 24 281,95 грн./ 181 304,21   грн. = 0,134 . (24 281,95 грн. – прямі витрати на послуги централізованого водовідведення, що надає підприємство; 181 304,21 грн. – прямі витрати по всих комунальних послугах, що надає підприємство).

4.1. Витрата ПММ на автомобіль загальновиробничого призначення :

Плануєме середньомісячне використання ПММ автомобілем в місяць становитиме 50л. для під'їзду до виробничого об'єкту та інших господарських цілей.

Ціна палива А -92 станом на 07.03.2018р. – 30,95 грн. за 1л., в т.ч. ПДВ.

Витрати на придбання ПММ в рік по всьому підприємству становитимуть  : 50л. * 30,95 грн.* 12 міс = 18 570,00 грн. з ПДВ.

Витрати на придбання ПММ в рік на послуги централізованого водовідведення становитимуть: 18 570,00грн. * 0,134 = 2 488,38 грн. з ПДВ.

4.2. Оренда автомобіля загальновиробничого призначення :

Оренда автомобіля в місяць – 50,00 грн. без ПДВ (згідно договору).

Витрати на оренду автомобіля в рік по підприємству становитимуть : 50,00 грн. * 12міс = 600,00 грн. без ПДВ.

Витрати на оренду автомобіля в рік на послуги централізованого водовідведення становитимуть: 600,00грн. * 0,134 = 80,40 грн. без ПДВ.

4.3. Витрати на придбання спецодягу, мийних засобів, взуття, обмундирування і т.д.

Згідно наказу №169 від 12.10.2009р. «Про затвердження норм безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам водного господарства» передбачені для таких категорії професій працівників наступні засоби захисту :

п/п

Професія

Засоби індивідуального захисту

Термін

носіння, міс

Кількість

Ціна за одиницю, грн.

Витрата на рік, грн.

1

Машиніст КНС

 

Костюм бавовняний

Чоботи гумові

Рукавиці комбіновані

Плащ з капюшоном

Куртка на утепленій підкладці

Штани на утепленій підкладці

Чоботи утеплені

Всього

12

12

2

36

36

 

36

 

48

 

1

1

1

1

1

 

1

 

1

 

 

189,00

160,00

20,00

230,00

450,00

 

200,00

 

275,00

 

189,00

160,00

120,00

76,67

150,00

 

66,67

 

68,75

754,42

Витрати на придбання спецодягу, мийних засобів, взуття, обмундирування на послуги централізованого водовідведення в рік становитимуть : 754,42 грн. з ПДВ.

4.4. Витрати на повірку лічильників обліку електроенергії.

Періодичність проведення повірки лічильника обліку електроенергії – раз у 4 роки.

Вартість повірки лічильника обліку електроенергії – 348,00 грн. з ПДВ.

Кількість лічильників обліку електроенергії – 1 шт.

Витрати на повірку лічильників обліку електроенергії у рік становитимуть : (1 * 348,00)/4 = 87,00 грн.

Всього витрати на повірку лічильників обліку електроенергії  на водовідведення в рік становитимуть : 87,00 грн. з ПДВ.

4.5. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення.

Сума амортизації основних засобів виробничого призначення підприємства становить 389,16 грн. на рік.

На послугу централізованого водовідведення сума амортизації в рік на дані основні засоби становитиме : 389,16 х 0,200 = 77,83 грн.

Всього загальновиробничих витрат з централізованого водовідведення :

 2 488,38  +  80,40 + 754,42 + 87,00 + 77,83  =  3 488,03 грн. з ПДВ.

Всього виробнича собівартість з централізованого водовідведення :                                                    24 281,95 + 3 488,03  = 27 769,98 грн. з ПДВ.

5. Адміністративні витрати.

Коефіцієнт розподілу адміністративних витрат між видами комунальних послуг, що надає підприємство становить 27 769,98  грн./ 207 172,98  грн. = 0,134 (27 769,98 грн. – виробнича собівартість послуги централізованого водовідведення, що надає підприємство;  207 172,98 грн. – виробнича собівартість по всих комунальних послугах, що надає підприємство).

5.1. Витрати на оплату праці апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу.

Всього по підприємству витрати на оплату праці апарату управління підприємством в рік згідно штатного розпису становитимуть 97 476,00 грн.

Витрати на оплату праці апарату управління підприємством на послуги централізованого водовідведення на рік становитимуть : 97 476,00 грн. * 0,134 = 13 061,78 грн. 

5.2. Відрахування на загальнообов'язкове державне соціальне страхування апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу.

Єдиний внесок – 22,00 % - згідно розділу 2 Прикінцевих положень Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення  збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році у частині зміни статті 8 частини 5 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування"

Витрати на внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування по всіх комунальних послугах, що надає підприємство становитимуть :

97 476,00 * 0,22 = 21 444,72 грн.

Витрати на внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в рік  на послуги централізованого водовідведення становитимуть : 21 444,72 грн. * 0,134 = 2 873,59 грн. 

5.3. Витрати на оплату послуг зв'язку (поштовий, телеграфний, телефонний, телефакс тощо).

Плануєме використання коштів на оплату послуг зв'язку в місяць по всьому підприємству становитиме 100,00 грн.

Витрати на оплату послуг зв’язку в рік по всіх комунальних послугах становитимуть : 100,00 грн. * 12 міс = 1200,00 грн.

Витрати на оплату послуг зв’язку в рік на послуги централізованого водовідведення становитимуть : 1200,00 * 0,134 = 160,80 грн.

5.4. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування та інших послуг банків.

Плануєме використання коштів на оплату розрахунково-касового обслуговування та інших послуг банків в місяць загалом по підприємству становитиме 150,00 грн. згідно тарифних планів.

Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування в рік по всіх комунальних послугах становитимуть : 250,00 грн. * 12 міс = 3 000,00 грн.

Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування  в рік на послуги централізованого водовідведення становитимуть : 3000,00 * 0,134 = 402,00 грн.

5.5. Витрати на утримання апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу (службові відрядження, підготовка і перепідготовка кадрів, використання малоцінних і швидкозношуваних предметів, придбання канцелярських товарів, періодичних професійних видань);

5.5.1. Придбання канцелярських товарів.

Плануєме використання коштів на придбання канцелярських товарів по підприємству в місяць становитиме 100,00 грн.

Витрати на придбання канцелярських товарів в рік по всіх комунальних послугах становитимуть : 100,00 грн. * 12 міс = 1200,00 грн.

5.5.2. Витрати на службові відрядження.

Плануєма кількість відряджень в рік по підприємству становитиме – 5.

Командировочні витрати на одне службове відрядження становлять 150,00 грн.

Витрати на службові відрядження в рік по всіх видах комунальних послуг становитимуть : 150,00грн. * 5 = 750,00 грн.

Всього по іншим витратам на утримання апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу по всіх видах комунальних послуг на рік становитимуть : 1200,00 + 750,00 = 1 950,00 грн.

Витрати на утримання апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу на послуги централізованого водовідведення в рік становитимуть : 1 950,00 грн. * 0,134 = 261,30 грн.

5.6. Витрати на утримання основних засобів загальногосподарського використання (амортизація, ремонт, оренда, ПММ, комунальні послуги, охорона).

Послуги по ремонту і обслуговуванню оргтехніки.

Плануєма плата за ремонт та  обслуговування оргтехніки в місяць становитиме 100,00 грн.

Витрати за послуги ремонту та обслуговування оргтехніки в рік по підприємству становитимуть : 100,00 грн. * 12міс = 1200,00 грн.

Амортизація основних засобів загальногосподарського використання у рік становить : 661,92 грн.

Оренда адміністративного приміщення становить 1,00 грн. у рік (згідно договору оренди).

Комунальні послуги.

Опалення.

Зовнішній об´єм приміщення 59,4 куб.м. (19,8 кв.м. х 3,00м).

Питома опалювальна характеристика будівлі для tр.о. = - 30 ºС після1981р. забудови дорівнює 0,42 ккал/(м³.год. ºС) згідно таблиці 2.6. КТМ 204 України 244-94.

Методом інтерполяції визначаємо поправочний коефіцієнт при tр.о.  = -22 ºС (таблиця 2.6 КТМ 204 України 244-94).

         при tр.о.  = - 20 ºС          α = 1,17

         при tр.о.  = - 25 ºС          α = 1,08

Поправка до розрахунку на 1 ºС дорівнює :(1,17 – 1,08)/5 = 0,018

Коефіцієнт α для tр.о.  = -22 ºС дорівнює1,17 – (0,018 · 2) = 1,13

Таким чином, qо  для tр.о.  = -22 ºС дорівнює (формула 2.16 КТМ 204 України 244-94) :

0,42 · 1,13 = 0,475 ккал/(м³.год. ºС);

Середня температура внутрішнього повітря становить +18 ºС.

Середня температура зовнішнього повітря для Полтавської області на опалювальний період становить   -0,7 ºС. (ДБН- кліматологія).

Тривалість опалювального періоду становить 180 діб.

Таким чином витрата тепла на опалювальний період для даного приміщення становитиме :

                        рік                                                               - 6

                    Qо = 59,4 · 0,475 · (20 – (-0,7)) · 180 · 24 · 10  = 2,279 Гкал.

Середня витрата газу котлами на 1 Гкал становить 133 куб.м.

Всього витрата газу на опалювальний період для даного приміщення становитиме : 2,279 куб.м. х 133куб.м./Гкал = 303 куб.м.

Ціна газу для бюджетних установ з урахуванням транспортування, розподілу та ПДВ становить 10 367,88 грн. за 1 тис. куб.м.

Витрата коштів на опалення даного приміщення у рік становитиме : 10 367,88 грн./1000 куб.м. * 303 куб.м. = 3141,47 грн. з ПДВ.

Освітлення.

Плануєма кількість використання електроенергії у місяць на адміністративне приміщення становить 20 кВт.год.

Вартість електроенергії - 2,56547 грн. з ПДВ.

Витрата коштів на освітлення  у рік становитиме : 20кВт.год х 2,56547грн./кВт.год х 12міс = 615,71 грн.

Всього витрати на утримання основних засобів загальногосподарського використання в рік по підприємству становитимуть : 1200,00 + 661,92 + 1,00 + 3141,47 + 615,71 = 5620,10 грн.

Витрати на утримання основних засобів загальногосподарського використання в рік на послуги централізованого водопостачання становитимуть : 5620,10 грн. * 0,134 = 753,09 грн.

Всього адміністративні витрати на послуги централізованого водовідведення становитимуть

 13 061,78  + 2 873,59  + 160,80 + 402,00  + 261,30  + 753,09  = 17 512,56 грн.

Повна планова собівартість послуг з централізованого водовідведення

Повна собівартість = виробнича собівартість + адміністративні витрати

Повна собівартість =  27 769,98  + 17 512,56  = 45 282,54 грн.

       Директор 

       КП «Вікторійське джерело»                       _____________                    Д.А. Пляха

     «____» _____________20__р.

До відома споживачів послуг централізованого водовідведення с. Вікторія

Комунальне підприємство «Вікторійське джерело» має наміри змінити тарифи на послуги централізованого водовідведення с. Вікторія

Інформація по зміні тарифу на централізоване водовідведення с. Вікторія

1. Загальний розмір тарифу, який вводиться в дію – 15,23 грн. за 1 куб.м.

  1. Обгрунтування причин зміни тарифу :

2.1. Розмір діючого тарифу – 10,21 грн. за 1 куб.м.

2.2. Відсоток відшкодування затвердженим тарифом собівартості – 63%.

2.3. Відсоток відшкодування нового тарифу – 100%.

2.3. Тариф, коли востаннє переглядався – 2017 рік.

2.4. Причина перегляду тарифу – підвищення мінімального рівня заробітної плати, тарифу на електроенергію, підвищення цін на матеріали та запчастини, зменшення обсягів споживання послуги.

2.5. Відсоток зростання основних складових тарифу – заробітна плата – 46%, електроенергія — 7%.

2.6. Відсоток підвищення тарифу – 49%.

З детальним розрахунком та структурою нового тарифу Ви можете ознайомитися на сайті Вікторійської сільської ради з правої сторони в розділі «регуляторні акти» за адресою : viktoriya.rada.org.ua/.

Директор

КП «Вікторійське джерело»                        ________                  Д.А. Пляха

До відома споживачів послуг централізованого водопостачання с. Вікторія

Комунальне підприємство «Вікторійське джерело» має наміри змінити тарифи на послуги централізованого водопостачання с. Вікторія

Інформація по зміні тарифу на централізоване водопостачання с. Вікторія

1. Загальний розмір тарифу, який вводиться в дію – 13,68 грн. за 1 куб.м.

  1. Обгрунтування причин зміни тарифу :

2.1. Розмір діючого тарифу – 9,59 грн. за 1 куб.м.

2.2. Відсоток відшкодування затвердженим тарифом собівартості – 77%.

2.3. Відсоток відшкодування скоригованого тарифу – 100%.

2.3. Тариф, коли востаннє переглядався – 2017 рік.

2.4. Причина перегляду тарифу – підвищення мінімального рівня заробітної плати, тарифу на електроенергію, підвищення цін на матеріали та запчастини, зменшення обсягів споживання послуги.

2.5. Відсоток зростання основних складових тарифу – заробітна плата – 31%, електроенергія — 3%, матеріали та запчастини – 41%.

2.6. Відсоток підвищення тарифу – 43%.

З детальним розрахунком та структурою нового тарифу Ви можете ознайомитися на сайті Вікторійської сільської ради з правої сторони в розділі «регуляторні акти» за адресою : viktoriya.rada.org.ua/

Директор

КП «Вікторійське джерело»                        ________                  Д.А. Пляха 

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *